20 november

Idag är dagen som vi många väntat på och det är rätt sjukt att den redan är här. November kändes så långt bort men det är bara några dagar kvar tills det är december. Många såg den igår men jag hade skola så vi ska se den ikväll. Det är klart att jag pratar om New Moon. Jag vill inte ha några förväntningar för böckerna är dom bästa men det kanske är dags att inse att man inte kan göra en film exakt som en bok.

Nu har jag vart på ett annat gym. Jag skrev upp mig på 7 dagars fri träning för att testa på det men jag är redan fast så jag tränade där idag och ska tillbaka senare och skriva på allting. Jag får också tillgång till deras andra gym en bit bort som har ännu större gym, pool, basketplan och gruppträning. Jag saknar verkligen gruppträning så det ska bli skönt att börja igen. Det är klart att det kommer bli lite dyrare i månaden men det är det värt!

Karin kommer hit ikväll och imon ska vi till gymmet och sen åka till IKEA och äta lunch :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej hjärtat! Det är bara bra med oss här hemma, men du kommer få en chock när du ser hur mycket Freja har vuxit! Vi saknar dig också, och jag följer din blogg för att se hur du har det :) Det är inte jättelänge kvar tills du är hemma. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback