18 november

Vaknade och såg att det regnade ute vilket förstörde mina promenad planer. Men vi åt frukost, gjorde barnen klara för att gå och då kände jag - vad gör lite regn? Så jag påbörjade promenaden och vi gick i nästan en timma. Skönt att komma ut och röra lite på även att jag hade världens träningsvärk. Barnen har inte vart på sitt bästa humör idag, hunden har vart jobbig och jag har inte haft det bästa humöret men jag får tänka att det bara är en dag kvar innan jag har 4 dagar ledigt. Plus att det jag gör här borta inte är det minsta ansträngade och barn är ju barn. Jag får väl inse att vad jag än tar på lillan på morgonen åker av en timma senare och ersätts med en baddräkt. Hon är inne i en konstigt byta kläder period. Inte konstigt eftersom hon tydligen har en egen pool i sitt rum. Vad lyxigt! Det hade inte jag när jag var 2 år..

Nu ska jag fuska lite och äta upp min BJ glass från helgen.
Annars har jag hållt min ide. Att bara äta onyttigt på helgerna.
Men så mycket som jag rört mig på senaste kan jag unna mig lite glass plus att det är lill lördag :)

Ha det så bra hemma :)


Jag saknar sommaren, jag saknar att vara brun, jag saknar mitt hår, jag saknar den här damen nåt så otroligt. Men jag kan glädja mig med att florida är bara 2 månader bort, håret växer ut och denna dam kommer om 5 veckor med Emelie och Lowisa. Längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback