12 november

Idag vaknade jag och såg att det var frost ute och trodde det var dags att plocka fram vinterjackan. Men vädret ändrades ganska snabbt så jag och lillan tog en promenad med barnvagnen i en timma. Vi gick bort till sjön, hon lekte i lekparken och sen satt vi en stund i solen. Det kändes som stadsparken när änderna sprang runt.
Nu har hon snart sovit klart och vi ska åka och hämta upp Claire och sen åkte till biblioteket.
Ikväll är det dags för skola :)

Imon är det Career dag inne i Chicago. Huvudchefen för Forever 21 kommer prata, en gästdesigner och sen ska vi själva gå på olika föreläsningar sov vi valt och i slutet kommer det vara en fashion show. Det ska bli riktigt kul faktiskt :) På kvällen kanske det blir middag ute hos Karin eller ännu ett besök till Olive Garden.



Här borta vet man inte alls som händer hemma men aftonbladet är till hjälp. Jag såg att Lindex bara kommer släppa sin kollektion i S och M och jag måste säga min åsikt om det. Alla dessa bloggare som skriver att man är tjock om man väger över 60 är ju bara fel. Visst det är deras åsikt. Jag är riktigt lång och ska egentligen väga mer för min längd men betyder det att jag är tjock? Jag såg att en tjej provade deras kläder och hon var absolut inte stor men det har med kroppsbyggnaden och längden att göra. En S eller M skulle säkert inte passa mig på längden eller armarna. Och deras kommentar om att dom skulle vara tvunga att sy kläderna helt annorlunda om dom skulle välja större storlekar passade ju inte riktigt. Som en annan skrev - vill man ha dålig publicitet så klarade dom detta galant och jag håller med.

Ne nu är det dags för mig att äta nåt sen väcka plutten :)
Ha en bra fredag hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback