11 november

Halva veckan avklarade och en dag kvar sen är det fredag vilket innebär career day in chicago. Det är en fashion dag och jag ska på olika föreläsningar och i slutet kommer det vara en fashion show. Nu har jag precis kollat på en konstig film och väntar på att lillan ska vakna och det är dags att hämta upp den andra ifrån skolan.

Ikväll blir det absolut en sväng till gymmet och det behövs. Var en sväng i måndags och knät börjar bli bättre och jag kände inte av nåt så nu fortsätter jag i mitt tempo. Efter det ska jag se the ugly truth som kom ut idag :)

Hur är det hemma?


Bror & Syster


Kommentarer
Postat av: moster Siw

Hej

Här hemma är det bra. Har firat Fars Dag, (din lille morfar alltså).



Nu på vägen till jobbet har det börjat snöa. Usch o fy!!!! Och det är bara en månad kvar till Lucia. Jag gillar inte den här årstiden. Du har det gôtt som slipper det här.



Kramar från Moster

2009-11-12 @ 08:33:59
Postat av: D

Här hemma saknar vi dig! Det var ett tag sen vi pratade nu.. Använder inte msn längre och har tagit bort min facebook, du kan nog gissa dig till varför.. Men är allt bra med dig?? <3

2009-11-12 @ 15:32:57
Postat av: lillebrorsan

Det är fiiint for faen!Lycka till på gymmet :)



Gryyym bild btw!

2009-11-12 @ 18:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback