1 november

Det är redan november och det känns som att jag skriver denna meningen varje vecka men månaderna flyger bara iväg! Halloween är avklarad här borta i staterna och det blev mest en dag för barnen. Jag klädde på mig Cinderella klänningen och gick ut på trick or treat med dom. Dom var så himla söta och hade så roligt så det var kul att gå med dom. Efter det blev det att byta om till mina brottsling kläder. Jag och karin körde på det igår för vi orkade inte slå på stort. Vi åkte in till chicago där det blev mycket gående men vi hade en bra kväll :)

Idag har det varit en riktig slö dag. Jag och Karin började med bio vid 11 tiden och vi såg Couples Retreat och den var bra! Skönt att gå på bio vid den tiden. Sen åkte jag och hyrde två filmer, köpte med mig lite soppa och mös i soffan. Men mitt i allt så fick jag för mig att åka till gymmet så det fick bli ett kort pass. Jag håller på att bli sjuk så jag ska ta det lugnt. Filmerna var bra men jag blev bara segare och segare men det har varit en skön dag.

Nu ska jag snart gå och sova och imon är det måndag igen vilket innebär jobb, fixa med min inlämning och kanske gymmet om jag mår bättre.

Hoppas att allting är bra hemma :)

Kommentarer
Postat av: moster Siw

Hej.

Nu är det november och höstrusk, bytte till dubbdäck på båda bilarna igår. Usch, det är bättre med värme, sol och MC-väder. Det har inte blivit nåt åkt sen i september när jag hämtade den ifrån service. Vi har haft fullt upp med privata fester, bowlingkväll, musical i Stockholm.



I lördags firade vi min födelsedag. Mamma, pappa, syrran, Niclas o Håkan. Jag bjöd på lite mat, o em.kaffe. Det var nog uppskattat, för mamma o slippa laga mat o sånt.



Jag körde ut dina bloggsidor o gav till mormor o morfar. Mormor ringde igår, o hon håller på o läser för fullt.



Ha det då bra. Kramar från Moster Siw

2009-11-02 @ 08:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback