4 maj

Heey :)

Nu ar jag antligen framme pa Au pair skolan och vad ska jag saga.. Detta ar inte det finaste stallet men jag ska halla ut. Vi har blivit valkomnade hit av personalen och fatt vara rum och nycklar. Alla som kom med samma flyg som mig sover i olika rum och ingen ar ifran samma land sa nu ar engelskan pa gang. Flyget hit var en timma sen sa det tog langre tid an vad vi trott och i Frankfurt fick vi springa lite men vi lyckades och nu ar jag har iaf. Allt gick sa snabbt imorse och jag har redan kommit fram men jag har inte fattat det an. Min mobil vill inte fungera i detta stora land och jag har forsokt bade smsa och ringa hem men tillslut lanade jag thereses telefon och ni dar hemma fick ett livstecken. Jag holl pa att borja grata for allt kanns sa overkligt. Man ska alltid forsoka vara stark men i denna situationen ar det inte sa latt. Detta ska bli en enorm upplevelse och jag ser fram emot allt jag har framfor mig men glom aldrig bort att jag tanker pa er dar hemma.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Åhh vad skönt att du kom fram ordentligt! Hoppas allt blir jättebra nu Sandris.. VI saknar dig redan. Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback