31 maj

Solen har hittat tillbaka och det är underbart väder. Jag har precis ätit frukost för snooze var inte bra idag heller för mig. Kanske ska ta och använda klockradion istället! Satt i solen och åt frukost :)
Nu ska jag ut och springa/gå till Sara och hämta cykeln som jag lmnade där igår. Vi kollade på film hos Sara igår och jag cyklade dit men eftersom dom inte har några gatulampor var det inte lika lätt att cykla hem igen så jag ska hämta den nu. Sen ska vi till Sandra i Geneva och planera Sverigerveckorna där runt midsommar.

Grattis på morsdag mamma och jag hoppas att du använder halsbandet varje dag :)

Dåligt med kommentarer tycker jag!
Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är en riktg gottegris du gumman, vi har också ätit frukost i solen.

Har fikat med grannarna i dag o dom hälsar till dig.

Nu är det nanis bananis trånghalla o good afternon in Chicago.

Puss på dig vännen.





2009-05-31 @ 22:30:01
Postat av: Anna :)

Du verkar ha det väldigt bra där borta :) all väntan var nog värd något (:!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback