30 maj

Enligt weather.com skulle det vara solig idag men det verkar inte stämma så det får bli en skön inne dag. Jag vill ut och springa men jag är lite förkyld så det är ingen bra ide! Har precis ätit en riktigt god frukost bestående av: havregrynsgröt med banan, grönt te, knäckebröd med keso och vindruvor. Hallå Sverige och nyttig frukost :)
Familjen har åkt till Lake huset så jag är själv hemma denna helgen också. Jag har börjat använda min mobil som alarm nu istället och snooze funktionen är inte att leka med och mamma jag tror att du förstår vad jag menar.
Nu sitter jag och skriver med Fia på msn och om nån timma blir det Skype med henne och Danni, Dom bästa :)
Väntar fortfarande på att pappa ska logga in på skype men fortfarande utan framgång.

Igår kväll var det filmkväll med S;en. Vi åkte till Wal mart och köpte lite gott och allt annat som slank ner i kundvagnen sen hyrde vi film. Man kan hyra film där för 1 dollar :) Eftersom vi inte visste vad vi skulle välja slutade det med att Sara blundade och pekade och det blev en Collage film som faktiskt var rolig.

Ikväll blir det nog en till film eller två med Sara :)
Ha en bra kväll Sverige.


Liselotte det är bra att du förstår vilket spel jag menar.
Hur har du det borta? Blondin och allt nu, rikigt fint! Saknar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback