3 maj

Imorgon är äntligen dagen med stort D så ett sista Sverige inlägg borde skrivas. Allt är packat och klart och jag känner mig redo att åka. Borde egentligen sova men neverna spelar ett litet spel så det kommer bli svårt. Idag har jag haft en sista bra dag med mina två sen hälsade jag på Jossan och freja sötis också. Jag kommer sakna er! Ta hand om er här hemma och glöm mig inte så är ni snälla. Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan och prata mer er så ofta jag kan. Ha det så bra här hemma och jag lovar att jag ska vara rädd om mig.



Kommentarer
Postat av: sabine

Åh vad roligt att du snart kommer hit! :) Eller vi kommer vara långt ifrån varandra, men i samma land. Hihi.



kram sabine

Postat av: D

Känns jättekonstigt att du åkt härifrån :( åh vad jag kommer att sakna dig!!

2009-05-04 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback