28 maj

Det visade sig att vi inte fick ta internet kurser. Tack sara för att du sa det :)
Lite dumt att dom inte informerar en om detta och min LCC var här förra tisdagen och hon nämde det inte.
Så efter mycket om och men så fick jag välja en annan kurs och den började i tisdags så jag kunde inte registrera mig eftersom den redan börjat. Så vi fick ringa till läraren och han sa att jag var välkommen.
Så idag börjar jag på College :)


Update 23.33

Jag är uppe på övertid men imon är det min lediga dag. Jag går bara upp och fixar frukost till tjejerna sen kommer mormorn. Skolan gick jätte bra och jag hängde med på allting. Eftersom allt blev lite konstigt med kursera så missade jag en lektion och idag var det dags för qiuz. Jag fick 4/5. Inte så dåligt va! Han blev inte så glad när jag berättade om min semester men vi skulle hitta en lösning på detta. Jag har lektion tisdag & torsdag 19-21.50 tills i slutet av Juli. Det sjuka är allt allt med Collage är så grymt dyrt. Min bok kostar 143 dollar och när jag kom till skolan idag pratade vi om det priset och en hade köpt sin på ebay för 24. Gissa vem som köper en på ebay och lämnar tillbaka min imon? Min värdpappa!

Godnatt, lite kommentarer vore kul :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiiee! låter sjukt bra :D

2009-05-28 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback