26 maj

Det fina vädret ville inte visa sig mer men jag hoppas att det hittar tillbaka snart för jag saknar det! Idag är det jobbdag igen för gårdagen var en röd dag vilket innebar inget jobb. Claire är i skolan efter mycket om och mer. Hon ville inte dit idag och helst av allt ville hon stannat i Lake Houset.
Claire: I dont wanna go to school.
Jag: But its just for a few hours.
Claire: But its noooot F-A-N
Jag:  No its not FUN!

Barnen håller på att bli sjuka så lillen ligger och kollar på tv som vanligt för hon är verkligen inte pigg. Så jag ska nog tvätta och städa upp lite. Efter vi hämtat upp Claire blir det nog sovstund för båda sen lite spel kanske. Ikväll blir det Sara kväll med film eller fika.

Förresten fick ett brev av COD igår :

Dear Sandra

I am pleased to inform you that you have been accepted to Collage of Dupage. Welcome to one of the premier community collages in the country.

Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: danni

waaaah, graattis vännen :D:D Vad kul du kommer ha, gå på collage och grejer :D

2009-05-26 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback