23 maj

Jag måste verkligen köpa öronproppar! I detta huset går det inte riktigt att sova när man har en vild två åring som springer runt med skor på ovanför än och allt hörs. Familjen åkte till Lake huset runt 11 tiden och jag låg och solade en stund sen kom Maria. Vi tog en sväng till Wal mart och köpte lite nödvändigheter som shorts, tights och lite gott till ikväll. Sen köpte vi med oss Mcd mat och körde in mot Glen Ellyn city och satte oss i en park och åt. Sen gick vi en tur runt Glen Ellyn och bara kollade runt sen gick vi in i ett supermarket för att leta efter mörkt bröd. Dom har ju inte riktigt det här men jag hittat nåt ännu bättre Wasas havre knäckkebröd och keso. Vilken god frukost jag ska ha imon :)
Nu sitter vi hemma hos mig och kollar på film. Vi ska bara ta det lugnt idag och imon ska vi in till Chicago och kolla runt, shoppa, träffa andra au pairer och gå på en konsert. Underbart :)





Kommentarer
Postat av: sara

hej. :) du, tycker vi åker in till lunch i morgon. men frågan är vart vi ska mötas ? om du vill shoppa så kan vi mötas vid shopping centret med 7 våningar. det är på 835 michigan ave. :) åker du metra tåget eller? jag har int fått nån mobil än så jag får ha min svenska så länge. så du kan få numret till den sen. på msn. kram

Postat av: Pappa

Det såg ut som att du hade en kanondag i går med (lite shopping) och i dag bär det av till Chicago med mycket SHOPPING ;) eller.Vill du fortfarande ha kläder nedskickade!!!!!!.Ha nu en bra dag.

Kram Pappa&Ann-Sofie

2009-05-24 @ 10:11:58
Postat av: Liselotte*

du och ditt älskade mcdonalds :D

2009-05-26 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback