22 maj

Fredagar brukar vara en av mina lediga dagar. Men mormorn är nere i Florida och hämtar upp deras båt så det blev jobb för mig idag. Det gör faktiskt ingenting för jag hade ändå ingenting annat planerat. Vi tog det lugnt på morgonen och runt 10 tiden skjutsade jag Claire till hennes utflyktsplats och efter två timmar hämtade vi upp henne. Under tiden tog jag och Piper det lugnt här hemma och åt lite lunch. När vi hämtat Claire blev det sovtid för båda tjejerna för dom behövde sova och jag tror att dom håller på att bli sjuka. Under tiden kollade jag på film och skypade med Pappa :)

När tjejerna hade vaknat blev det mer film, High School Musical. Och även denna gången tänkte jag på Annie av någon konstigt anledning. Hmm undra varför Annie? :)

Balerna är i full gång hemma och på filmen var det student och jag är glad att jag sitter här borta för hemma hade jag bara blivit konstig. Det går inte riktigt att beskriva känslan. Men för ett år sedan så stressade man för att hinna med allt i skolan, allt inför balen och allt inför studenten. Man längtade och man längtade och sen var allt över. Vad har hänt sen dess? Det har gått ett helt år sen och ärligt vet jag inte vad som hänt. Ja har gått och väntat på detta och nu är jag äntligen här. Men om jag fick så skulle jag gärna göra om både bal och student. Det är bland det roligaste. Men självklart kommer man alltid sakna skolan. Inte själva arbetet men vännerna och allt man gjorde och självklart vissa lärarare.

Jag är grymt trött och skulle nog kunna somna. Det kan vara för att jag sovit för länge. 10 timmar är för mycket för mig för det går bara åt andra hållet. Så vad som händer ikväll vet jag inte riktigt men en lugn kväll gör inte så mycket för helgens planer gör allt och det kommer bli grymt kul :)

Fia min älskade Fia. Jag blir så glad och lycklig över allt som hänt dom senaste dagarna. Jag är stolt över dig och är du lycklig är jag lycklig. Och du är bra och du är värd bättre det vet du. Ta hand om dig vännen. Saknar dig!
(Förresten gissa vilka bilder jag har i min plånbok. Som om jag skulle slänga dom? Aldrig!)


Bal 08 :)
Pappa jag skulle vilja ha balfotot i mitt rum på den där cdn också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback