20 maj

Idag har det varit ännu bättre väder och nästan för bra. Denna staten ska ju kalls för The windy City. Men än så länge har jag inte märkt av det så mycket. Jag kanske inte ska säga något men det kanske kommer. Jag och Piper tog det mest lugnt på förmiddan och efter att vi hämtat upp Claire blev det lunch och sen spel i solen. Det är ju smart när jag kan sola och jobba samtidigt. Bilen lämnades in imorse så därför har vi inte åkt till nån park eller nåt. Sen var det dags för mig att åka till skolan och göra mitt test. Man måste göra ett test så att dom ser att man förstår engelskan. Så där satt jag igen i en skola och gjorde ett prov. Jag gillar verkligen inte sånt men det gick bra så förhoppningsvid finns det fortfarande plats på den kursen jag vill ta annars får jag tänka om lite. Idag kom Debbie hit, hon är min LCC. Det var mest bara ett möte för att se hur jag trivdes än så länge, gå igenom viktigare saker och sånt. Men ja visste redan allt det och att jag trivs vet nog dom flesta. Och lönen höjs i Juli! Sen åkte jag och Lindsey iväg på Sko-jakt för jag behövde verkligen ett par andra och tillslut hittade jag ett par gladiator skor som jag verkligen gillade. Sen blev det en tur till Target också och Annie nu äter jag Orios med dubbla lager. Det du inte illa inte.

Ne nu är det verkligen dags att sova för klockan börjar bli mycket här eller mycket i au pair världen.
Godnatt Glen Ellyn, Godmorgon Sverige

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh, vad skönt med gott väder :D

Ingen fara, förstår att du har fullt upp. Vi hörs på skype!!

Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback