16 maj

Idag är det underbart väder här och solen skiner och allt. Jag och sara tog min bil till shopping centret ca 10 min bort och shoppade loss på Forever 21. Det var riktigt skönt att köra själv faktiskt men Sara satt bredvid och sa vart jag skulle svänga och allt men man lär sig mer när man kör själv. Nu ska jag ta och tvätta lite kläder för jag har inte tvättat sen jag kom hit så det kan nog behövas för det är lite kläder ifrån NY skolan också. Sen ska jag ta en promenad faktiskt för nu tror jag att jag hittar lite här. Sen ikväll ska jag umgås med Sverige tjejerna och ha trevligt :)









Här har ni mina nya inköpta saker och där har du bilen Pappa :)
En kavaj, Rosett diadem, rosa plånbok, rosa ring, vitt baslinne, vit spets/volang linne :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hallå vännen gött och se att du kör en riktig Benz.

Häftig kavaj du har shoppat, ha nu en trevlig kväll med tjejerna. Pappa&Ann-Sofie

2009-05-16 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback