14 maj

Vilket väder! Så himla underbart har det varit idag och vi har nästan varit ute hela dagen. Först blev det frukost och sen följde vi Claire till Skolan och efter det åkte jag och Piper till Sara för en playdate. Vi tog med barnen till en park där dom fick leka av sig en stund sen gick vi tillbaka till saras hus. Barnen lekte mest för sig själva. Men det är ju aldrig fel att komma till någon annans hus och någon annans leksaker. Sen vaknade den lille plutten och självklart tog jag tillfället i akt och gosade lite med honom. Men piper blev lite småavundsjuk så att gå runt och hålla på en bebis och en piper funkade inte i längden.. Hmm jag var en dålig au pair för jag släppte ner Piper. Sen blev det hem igen för att hämta upp Claire och efter lucnh blev det en cykeltur utomhus. Men eftersom Pipers är sönder och Claire ska ta allt och dessa barn inte kan dela så blir det alltid massa tjaffs och tårar från lilltjejens sida för storasyster vet minsan hur man retas. Det fick bli en tur till lekparken med för dom behövde leka av sig. Sen blev det som vanligt Pretty Pretty Princess. Gissar på att vi kommer spela det varenda dag.

Ikväll hämtade Sara upp mig och vi åkte iväg till Target och köpte lite nödvändiga men tråkiga saker och sen åkte vi till Mallet. Herregud. A6 är riktigt tråkigt om man jämför med det här. Och en våning? What? Dom vet inte vad en våning är här. Och självklart måste det vara nåt stort och maffigt i mitten av allt också. Vi kollade mest runt och sen köpte vi glass.

Nu är jag hemma igen och klockan blev precis 22 här och det är dags för mig att sova. Imon är jag ledig men jag ska upp på morgonen och fixa frukost och följa Claire till skolan och efter det kommer barnens mormor. Men jag tror att jag ska vara med henne och Piper på förmiddan och kolla hur allt funkar och så. Efter 12 kommer Sara och då blir det shopping och lunch på hennes rast :)


Ha en bra dag på jobbet :)






Jag har kommit till Klädhimelen. Jag skämtar inte när jag säger att jag skulle kunna spendera timmar här inne. Butiken i NY var verkligen inte bra. Tänk er Gina en rea dag fast värre. Men denna var stilren, bra upplagt, bra musik och massa snygga kläder. Så imon ska kassar bäras hem :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skönt och hör att du har hitta hem (klädhimelen)

Ser fram emt att få prata md dig i morgon, shoppa på nu gumman/Kramar Pappa/Ann-Sofie

2009-05-15 @ 07:13:41
Postat av: Anonym

Ne fy vad avundsjuk jag blir på dig nu :D Ser verkligen himmelskt ut sandra!

2009-05-15 @ 19:19:22
Postat av: Emma

Du verkar ha det helt underbart sandy!! barnen e ju urgulliga och affärerna ska vi inte prata om! Jag är avis!!!Ha det bra i helgen!!!

2009-05-16 @ 13:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback