13 maj

Idag hade vi inte lika tur som igår för idag har det regnat hela dagen. Så jag tog Claire till skolan med ett mega paraply och piper i sin söta regnjacka. Men barn bryr sig ju inte om det regnar. Dom älskar ju att hoppa i vattenpölarna.
Efter det lekte jag och Piper en stund.. Med vad vet jag inte riktigt men tiden gick riktigt snabbt. Sen hämtade vi upp Claire och det var lunchdags sen målade dom ett tag. Det var mer färg på Pipers tröja än på pappret. Sen blev det spel med Claire när Piper sov. Den damen är en riktigt riktigt dålig förlorare. Vi spelade ett spel där man ska stava ett ord men man har bara ett visst antal bokstäver framför sig och man får ta en ny när man gjort sig av med en. Har hon inte rätt bokstav och verkligen behöver ett E så vänder hon på alla innan hon får ett E. Sen spelade vi ett annat spel Pretty Pretty Princess där man går runt på ett spel, man snurrar för att se hur många steg man får gå. Sen står det vad man får och man vinner när man har allt på sig, krona, örhängen, armband, halsband och ring. Vinner jag så låter damen så här: AAAAAAAA COOOOME OOOOOON! Eller så säger hon att jag fuskar. Så jag kanske ska låta henne vinna..Hmm!
Dagarna går faktiskt rätt snabbt här men jag ska inte ljuga jag gäspar en hel del. Men sängen är som skönast på morgonen och då ska jag upp till dom små liven. Jag tycker att det är riktigt kul att vara här och att prata med familjen och vänner på skype gör allt mycket lättare. Så mer Skype. Jag säger till när jag är ledig eller så märker ni när jag är inloggad :)

Nu har vi ätit kvällsmat och jag kollar på 90210. Det börjar ett nytt snart så det blir endel tv ikväll. Såg att dom hade 6 Desperate avsnitt inspelade. Hmm undra vad jag ska göra på fredag? Skyller på att jag inte hittar här så därför är det bäst att hålla sig inne.

Imon är det playdates hos sara med saras, sandras och mina barn. Claire är i skolan så det blir bara jag och Piper. Hoppas att det går bra. Hon är söt den ungen. Hon börjar alla meningar med: I
I water
I nana (banana)
I okey
on on on.
Sen om hon trillar och jag frågar: Sweety are you okey?
- Ahaa.

Hoppas frukosten är god pappa och att du får en bra dag på jobbet. Vet ju att du läser detta när du äter så Godmorgon.
Ha en bra dag :)






Kommentarer
Postat av: Pappa

Frukosten va kaono och nu väntar gymmet. Hoppas du får en bra dag med mycke lek och bus. Kram Pappa och Ann-Sofie

2009-05-14 @ 05:59:37
Postat av: Björn

Hallå där Sandra... hoppas att du har det bra där du är, och att du trivs. Passa på lär dig massor nu, för det tror jag att du kommer att göra.



En kram från farbrodern

2009-05-14 @ 09:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback