12 maj

Det har varit så himla fint väder här idag. Det har varit sol och inte ett moln hela dagen. Först blev det frukost och skola för Claire och Jag, Tom och Piper åkte till Social Security office och fixade ett nummer åt mig. Man behöver ha det för att man ska kunna skriva in sig på skolan, fixa bankkort m.m så nu är det fixat. Sen hämtade jag Claire på skolan och det blev lunch sen lite spel. Sen blev det skype med Mamma och Pappa. Skönt att prata med er :)
Nu är barnen och Tom iväg på Soccer träning men jag stannade hemma.. Ikväll blir det lugnt här hemma tror jag :)

Kommentarer
Postat av: sara

Hej. Jasså? vilken sofie? :P ja ja bor i chicago. I Evanston ungefär 20 min utanför Chicago :) vi har ungefär 1 timme med bil till varandra. för jag bor längst ut vid sjön. :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback