11 maj

Heej Sverige :)

Idag började min riktigt dag. Jag gick upp lite efter 7 och båda tjejerna var uppe så jag fixade lite frukost till dom. När båda var påklädda gick vi till skolan och lämnade av Claire. Barnens mormor var med mig idag och visade mig runt så efter att vi lämnat Claire i skolan så visade hon mig hur tvättmaskinen och allt funkade. Dom bryr sig inte riktigt om vad ska som ska tvättas för sig och vad som ska tumlas. Här slängs allt in. Runt tolv tiden hämtade vi upp Claire och det blev lunch sen hade vi storstädning i Claires rum. Det kunde verkligen behövas men resultatet blev riktigt bra. Frågan är bara hur länge det varar. Sen har vi lekt, spelat spel, gjort bubblor och haft kul. På ett sätt var det skönt att mormorn var här och visade mig runt men barnen är så fästa vid henne så jag får knappt någon chans att göra något. Men dom verkar trivas med mig och det är riktigt skönt och jag hoppas att det fortsätter.

Nu sitter jag och kollar på Gossip Girl och jag har ju inte laddat ner på ett tag så jag hänger inte med. Så en Update någon. Fia kanske? Ska kolla på det och One Tree Hill. Och Fia en update på 90210 också tack :)
Sen blir det sängen. Jag sover så himla bra här och jag älskar min säng. Jag älskar hela rummet :)

Godmorgon Sverige, Godnatt Chicago







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback