6 mars

Jag kan bara säga att i förr går var det exakt två månader kvar tills jag lämnar Sweden för USA.
Och igår var det exakt en månad kvar tills jag lämnar Sweden för lite värme - thailand.
Vill åka NU!


Tiden går så snabbt nu och veckorna rullar bara förbi. Det var redan en vecka sen vi satt på bussen för att komma till Göteborg. Det känns som att det var igår men tiden går snabbt och det är ju bra för då kommer jag ju iväg snabbare.
Denna veckan har jag jobbat lite, tränat endel, varit ute hos farmor och farfar och ätit och sen träffat Liselotte :)
Idag blir det träning och sen jobbnatt 20-04.30

Ringde CC igår och frågade hur det gick med mina visum papper och dom sa att dom precis fått dom ifrån USA. Yeah right jag fick se vad L hade fått för mail och enligt de hade dom fått dom för 2 veckor sen. Men jag behövde tydligen inte ha sån panik för man får tillbaka passet 5 dagar efter sin tid på ambassaden. Det hade ju varit dumt om det var nåt annat för thailand vill jag ju till.
Så nästa vecka när jag kommer tillbaka till pappa ska jag kolla igenom alla mina papper, skriva visum papprena, ringa och boka hälsoundersökning, skicka in alla möjliga papper och försöka få så mycket klart som möjligt.
Efter som allt går så snabbt så är det bättre att ha allting gjort i tid så man slipper stressa i slutet men känner jag mig själv rätt så kommer jag få panik och kolla igenom allt tusen gånger innan jag förstår att jag redan gjort det. Men sån är jag!

Men allt känns så rätt och jag har inte tvekat en gång. Jag har velat detta så himla länge så jag ska följa min dröm.
Det är klart att det inte kommer bli lätt men vill man något så kan man göra allt för att klara det och det är precis vad jag ska göra. Man kommer ha sina dagar men det har man i sverige också. Men här har man alla runt omkring sig och vet vart dom finns. Men dom som betyder nåt kommer finnas kvar när jag kommer hem och förhoppningsvis kommer några och hälsar på mig och det kommer jag verkligen se fram emot.

Satt precis och kollade på ett The City avsnitt och insåg att där är jag den 4 maj och den 7 maj kommer jag spendera min dag NY :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback