31 mars

Mina damer och herrar idag intog jag spinningsalen kl. 10.00 och inte nog med det jag klarade hela passet. Taggade mig själv att klara hela och det gick bra och skönt efter åt. Efter det blev det en tripp till Lager mer Emelie, Fia, Donna & Lowisa och det fick bli en vit munktröja och par söta blomörgängen. Brukar inte hitta så mycket där längre men det var kul att komma iväg lite och umgås med tjejerna :)

Imon blir det en dag med Liselotte och det kan behövas för snart lämnar vi båda sverige. Jag till USA och hon till kreta så vi får säga hejdå nu  för hon åker när jag är på thailand. Så munkar och cola står på schemat, Lisleotte själv som fått välja så det blir bra :) men innan det blir det en promenad. Har laddat mp3n med ny musik :)

Nu blir det mer Desperate avsnitt sen sängen. Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback