30 mars

Det är redan April om två dagar vilket innbär att vi åker till Thailand på Söndag, som jag längtar. Att få ta fram sommarkläderna ur garderoben, bli brun, njuta, sola och bada och bara leva livet. Jag tror att det kommer bli hur bra som helst.

Igår jobbade jag min allra sista gång på Arla och det kändes underbart. Känslan att gå därifrån.. Ååh så skönt, att veta att jag inte behöver komma tillbaka. Den lilla detaljen att jag kom lite för sent för att jag glömt ställa om klockan gör ingenting. Men duktigt av mig att vara där 30 min efter Becka ringt och väckt mig. Vi bor ju ändå en bit ifrån men jag hann :)
Men jag har haft kul med dom jag jobbat med och dagarna har verkligen rullat på men att åka runt på en truck i 8 timmar och bara packa är inte min grej och jag var på massage i fredags och då märkte verkligen både jag och min kropp att det inte var någon bra grej så det var riktigt skönt att sluta men som alltid så kommer man ju sakna sina jobbarkompisar.

Så snart är det Thailand och det är mycket som ska hinnas med denna veckan och många jag ska träffa.
Men det ska nog gå bra men träna hade inte heller varit fel men jag vet inte vad jag hinner längre. Men en lång promenad står iaf på schemat idag sen får vi se vad som händer. Kanske ska in och fika med Donna lite senare men först ska jag kolla på Desperate från förra tisdagen.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback