26 mars

Morgonen blev ju inte riktigt som jag tänkt och jag vaknde inte riktigt när jag ville heller. Istället så vaknade jag lite innan 8 av att tre kommunen arbetare och deras stora lastbil stog och lät utanför mitt fönster. Dom skulle kolla något med vårat vattet men jag ville ju verkligen sova. Jag hade tyvärr inte så mycket val så jag gick upp och åt en god frukost sen åkte jag in till stan och kollade lite. Fia kom efter en stund och vi åkte upp till A6 och där hälsade vi på både Malin och Emelie och sen blev det god lunch på soya och lite tråkigheter som inpackning och sånt till thailand. Väl tillbaka i stan köpte jag ett par mörkblåa jeanstights, blå randig t-shirt. Sen hann vi mest bara hem och vända innan vi åkte in till vip kvällen på gina. Folk var som galna och köerna till proven och kassan ska vi nog inte ens tala om. Men jag fick med mig en fin blommig boda och ett söt halsband så jag är mer än nöjd. Nu behöver jag inte handla något mer i sverige om jag inte kommer på nåt fint till USA men först blir det sol och bad och lite shopping i Thailand.

Det känns så skönt att jag har det mesta fixat inför usa resan och visumet lär komma vilken dag som helst, belastningsregistret är fixat, hälsoundersökningen ska göras på torsdag och internationella körkortet ska fixas efter thailand och pengar finns växlade hemma. Så det mesta är klart förutom en jobbiga packningen och städa iordning mina rum och veta vart jag har allt, om jag ska spara allt och ja det är nog endel kvar ändå. Men det är så lätt att glömma dessa saker men jag har koll på läget :)

Imon är det redan fredag, underbart och då blir det afterwork och mys med tjejerna.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hehe, hon charmar alla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback