25 mars

Dagen började bra eftersom jag fick en jätte söt bild på mina värdbarn och valpen som dom ska hämta nästa vecka. Sånna småsaker kan verkligen göra ens dag. Att jag inte orkat göra något idag är ju en annan sak men sånna dagar kan man ha ibland också. Igår var det personalfest och det bjöds på god dricka, god mat, skratt, tävlingar och sång.
Det blev en lugn kväll men det var trevligt ändå men jag har så svårt att gå upp på morgonen. Jag vaknar ju i tid men sen somnar jag alltid om. Men jag satt ute i det fina vädret en stund idag iaf med musik i öronen och vinterjacka på.

Imon ska jag och fia ut på massa ärenden som fixa vårjacka till chicago, thailandsaker som behövs och ett par svarta jeanstights skulle inte sitta fel heller men det är frågan om det finns nu. Återstår att se. Sen ska vi hälsa på Malin också som jag inte sett på 3 månader.

Igår var jag och åt med Jossan och lilla Freja på Kaffepaus och Danni kom förbi en sväng med och oväntat gick Jossan förbi utanför som vi inte sett på ett halvår. Det kändes verkligen nte som att vi sa hejdå till varandra i september för tiden går vekligen så fort. Och lilla Freja är redan en månad, så himla söt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback