22 mars

Jaa vart ska man börja. Gårdagen började hemma hos Emelie där vi satt och förfestade, pratade, hade presentöppning och hade det trevligt. Runt halv 9 bar vi oss av mot Harrys där vi åt en riktigt god middag. Under middagen höll Amanda ett fint tal till Emelie och hon fick även uppdrag som skulle göras under kvällens gång. Det första var att gå fram och be bartendern göra den äckligaste drinken han kunde tänka sig. Jag tror att den innehöll öl, mjölk, sprit och något mer och att Emelie drack det och höll för näsan kan man ju förstå men hon klarade av det. Andra uppdraget var att gå ut på dansgolvet och dansa själv i en halv minut och även detta klarade hon riktigt bra. Det trejde var att gå fram till en bartender och be om en puss till födelsedagsbarnet. Om hon gjorde dom andra uppdragen vet jag faktiskt inte. Det var lite svårt att hålla koll på vårat födelsedagsbarn eftersom vi var endel och alla var överallt.
Dom andra var iaf: Gå in på toan kissa och gå sedan därifrån, gå fram till baren rapa och gå sedan därifrån lite generad,  Gå fram till ett bord och säg att det är din födelsedag och hoppas på att bli bjuden på en drink, gå fram till en kille kläm han på rumpan och säg att han är snyggast här ikväll och sist men inte minst fixa en efterfest som alla kan gå på.
Kvällen var iaf jätte bra och jag hade riktigt kul :)

Idag är det söndag vilket innebär segdag och kanske en promenad sen är det bra program på tvn och beck senare ikväll så något gott till det vore ju inte fel. Lite Ben & Jerrys kanske.. Mm vore inte fel alltså :)

Så Grattis både min älskade pappa på födelsedagen och självklart min vän Emelie. Grattis båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback