18 mars

När klockan ringde trodde jag att det var ett skämt och jag trodde att snooza i 5 minuter skulle hjälpa endel, Men det var bara att gå upp, klä på sig och få i sig lite frukost och 05.15 kom Farmor & Farfar och hämtade mig och det bar av mot Stockholm. När vi väl hade åkt så blev jag pratglad och sov ingenting och resan kändes jätte snabbt men det tog egentligen 4 timmar om man räknar med ett stopp och den otroligt långa bilkön för att ens komma in i denna storastad.

Men vi hittade och jag var framme i tid och vi stå ute och vänta i högst 10 minuter och fick lämna alla mina saker i en låda som skannades och sen var jag klar för att gå upp till byggnaden där en kvinna kollade igenom alla mina papper. Jag trodde att allt detta skulle ske på engelska men nej det var svenska. Engelskan kom inte förrens : Sandra Holgersson to window F please. Hon var jätte trevligt och frågade några frågor om vilka jag skulle ta hand om, hur gamla och vart och allt sånt. Sen fick jag lämna mina fingeravtryck så nu är jag fast. Men allt som allt tog det 40 minter och efter det åkte vi runt lite i Stockholm sen bestämde vi oss för att åka hemåt. Det var trevligt att se lite av stockholm men jag tycker att besöket var rätt onödigt eftersom det tog så kort tid men nu är det klart iaf och ännu en sak kan bokas av ifrån min lista.

Igår var det bio med Arla personalen och det finns ju en massa anställda på arla och utan arla kläder så kände man knappt igen någon. Det bjöds på popcorn, dricka och självklart filmen - Män som hatar kvinnor. Filmen var riktigt bra men riktigt hemsk på ett sätt också. Men man borde se den och den är värd att se.

Imon är det jobb som gäller för jag blev inringt på tiden 11.30-17 och det ska bli skönt att jobba lite. Men nu orkar jag snart inte hålla uppe ögonen så sova vore inte alls fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback