16 mars

Tro det eller ej men idag var jag på gymmet halv 10 och det var så himla skönt att vara uppe tidigt ocht träna tidigt. Jag sprang och gick bara men idag hade jag sån energi så jag kunde springa i evigheter. Riktigt skönt faktiskt. Sen gick jag och Danni och åt salladsbuffen på Prima och det var riktigt gott. Sen mellanlandade jag hos Donna en sväng sen blev det beck filmen från igår. Jobbade ju sent igår så det fick bli inspelat istället. Borde egentligen sova för jag ska upp tidigt imon med på en promenad. Måste vänja mig vid tidigare morgonar eftersom stockholm står på schemat kl 05 på onsdag! Men det är skönt att vara uppe tidigt också men tro mig jag älskar att sova men när man väl tagit steget ur sängen så är det inte så farligt.. det gäller bara att ta steget eller stegen.

Imon blir det bio igen och även denna gången med jobbet fast nu med Arla. Dom har ju haft lite problem på senaste tiden eftersom dom fick virus och det slog ut systemet så som tack för att vi jobbat så bjuder dom på bio - Män som hatar kvinnar. Aldrig fel med lite gratis bio och jag hoppas att den är bra :)

Ne nu blir det sängen..
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback