12 mars

Det var tänkt att jag skulle jobba idag men istället fick jag världens magont så det blev en hemma dag och date med tvn hela dagen. Vi hade det riktigt trevligt vissa stunder och andra ville jag verkligen dumpa honom men överlag så trivdes vi tillsammans. Sen kom Annie med dagens räddning, Choklad. Thanks sis! Så vi gick en promenad med snö i motvind, inte lika underbart men det var skönt att röra lite på sig. Men nu vill jag bara göra nåt och jag vill jobba. Klättrar på väggarna här hemma snart för jag vill verkligen göra nåt. Har en känsla av att en dag kommer jag längta tillbaka till dessa dagar så man kanske ska njuta så länge dom varar.

Är så himla sugen på att åka till USA nu. Jag har en sån underbar känsla över allt detta och känner på mig att det kommer bli hur bra som helst, familjen verkar underbar, området verkar mysigt och Sara verkar vara hur bra som helst. Är riktigt glad över att vi pratat så mycket och vi verkar komma riktigt bra överrens och jag hoppas att vi gör det sen med. Jag ser fram emot roliga dagar med dig, road trips, LA resor, NY resor och Vegas resor. Eller vadå ser fram emot jag längtar ihjäl mig, om jag bara kunde gå åka nu! Jag har längtat så himla länge och äntligen ska jag få åka, äntligen kan jag drömma mig bort till något jag verkligen ska till. Det är en dröm som ska bli sann. Det kommer inte vara en dans på rosor men mer åt det bättre än det sämre. Sara vi kommer ha hur kul som helst tillsammans :) och fall out boy den 9 vore inte fel det heller ;)

Imon ska jag upp tidigt och gå ut och gå men först ska jag göra årets väckning av Annie sundling som ska följa med mig på denna promenad. Vi får se hur detta slutar. Sen ska jag förmodligen till Huskvarna och ta visum foton för det var den enda godkända fotografen. Mycket märkligt enligt mig men rätt ska vara rätt. Sen blir det en kväll med mina tjejer med after work mat och lugn hemma kväll hos Donna. Kommer sakna mina tjejer ♥

Kommentarer
Postat av: sis'

jag ser mer än fram emot denna väckning ska du veta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback