11 mars

Det här med att inte gå upp senare än 9 denna veckan har inte gått så bra än. Visserligen har det ju bara gått 3 dagar men det började inte så bra. Men sena kvällar, sömnlösa nätter resulterar i långa sovmorgonar.
Idag vaknade jag av att min chef och frågade om jag ville följa med på förhandsvisningen av En shopaholics bekännelser. Självklart ville jag det och jag har ju läst böckerna så förväntningarna var höga. För att inte avslöja för mycket så ska jag bara säga att den var lite speciell, självklart inte alls som boken på vissa sätt men den var hur bra som helst, man blev glad, man skrattade, man log och självklart ville man shoppa! Så jag tycker verkligen att ni ska se den. Nu har jag suttit med visum papprena ännu en gång men nu är allt klart. Det återstår bara att gå till fotografen och ta kort till visumfotot och till det internationella körkortet. Det är inte lite som ska fixas men sen är det ju USA jag ska till så det är hur mycket papper som helst. Men jag längtar fortfarande tills jag kommer dit.
Nu ska det beställas lite kläder och bikinis till Thailand. Hittade en jätte söt bikini på HM idag och konstigt nog fanns den inte att beställa så den ska köpas imon. En svart halterneck med volanger, so sweet :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback