:)

Det blev en tur till Oakbrook där Lindsey skulle fixa sitt hår så jag fick en massa shopping tid. Men jag var inte alls shoppingsugen för jag vet att jag måste spara pengar till allt som händer denna sommaren. Men jag fick med mig ett par solglasögon hem för 3 dollar så jag vet inte riktigt om jag har syndat eller inte. Gick in och kollade på I.D för att kolla vad det kostade här och det var billigt kan jag säga. En stor burk för 200 så Fia köp inte nytt hemma! Och startpacketet men 2 färger, rough, mineral viel, 3 borstar och en primer för 480. Detta ska jag köpa nångång och spara tills jag kommer hem. Kom hit med en helt oöppnad burk och här används inte sminket på högvarv direkt.

Efter det åkte vi och åt på ett Thai ställe och det blev Fried Rice igen och som vanligt en påse med sig hem så nu har vi lunch till imon.

När vi kom hem åkte jag till gymmet, registerade mig och tränade en stund. Jag sprang en bra stund och en stund på crosstrainern. Det var riktigt skönt att börja träna och detta ska jag hålla varann dag. Gymmet ligger bara 5 min bort så det är jätte smidigt. Förresten här har varje maskin en egen tv med olika kanaler så man blir inte rastlös när man tränar direkt! Emelie när sker detta på Frikis?

Nu är det dags att sova.


"Please do not remove change for 99 cent breakfast items at Dunkin Donats"


Bara till Pappa!


Godnatt Glen Ellyn, Godmorgon Sverige

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den bilen vännen, glömde säga att kläderna är skickad.

Är avis på Fia som kommer till dig om några veckor.

Sköt om dig så hörs vi av.



Kram Pappa

2009-06-11 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback