:)

Jag och Fia har suttit och pratat om att hon ska åka hit i veckor och idag pratade vi också om det och jag frågade om hon hade bokat men fick ett nej. Så jag trodde att det skulle dröja några dagar innan hon gjorde det. Så skrev vi nyss om nåt helt annat och hon skriver - jag ska skicka ett mail till dig snart, hoppas att du inte blir sur! Jag blev jätte orolig och trodde att hon skulle skriva nåt dumt och att hon inte skulle komma hit så skickar hon sin biljett.

Jag började gråta. Jag är så himla glad och lycklig och detta gjorde min dag så mycket bättre. Min andra hälft kommer hit och nu ska jag bara fundera ut vad jag ska visa henne och göra i två veckor. Vad det än blir så kommer det bli underbart. Och Juni kommer flyga förbi för det händer så mycket så hon kommer om 1 ½ månad. UNDERBART :D

Nu ska jag börja räkna ner dagarna :D


Kommentarer
Postat av: Lis

Fan va underbart!!!! hoppas ni får en riktgit bra tid tillsammans!!

pussochkram!!

2009-06-12 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback