9 juni

Jag försov mig! Hade sänkt ljudet på klockradion och vaknade upp 7.53 och flög upp, var uppe på 2 min. Jag börjar 7.30 egentligen. Men där satt barnen så snäll och åt frukost och pappan blev inte sur han sa mest - haha ett bevis på att du verkligen behövde sova! Jag och piper var en sväng på Wal mart innan och sen kollade vi på ett gym där jag kanske ska bli medlem. Vissa saker är mycket dyrare här än hemma och här har dom allt på sina gym eller bara gym så det gäller att veta vad man vill, vad man är beredd att betala och hur mycket man kommer använda det.

Nu har jag skypat lite med Pappa och Ann-sofie och vikt tvätten. Har tvättat hela förmiddan för dessa barn använder ett plagg, slänger det i tvätten, tar på sig nytt slänger det i tvätten, tar på sig pyamas, slänger den i tvätten så tvättkorgarna är överfulla. Nu sover båda två men Claire sover i Pipers spjälsäng och Piper i Claires säng. Fråga mig inte varför!

Jag tänkte plugga lite inför mitt Quiz idag :)

Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback