8 juni

En ny vecka har börjat och den kommer nog gå grymt fort. Som vanligt så kom vi inte iväg till skolan imorse i tid för hon ville verkligen inte ha kläderna mamman lagt ut. Så ikväll ska hon få lägga fram kläder själv för jag orkar inte med tjaffset på morgonen. Jag och Piper åkte till Sara en sväng på förmiddan och jag fick gosa med hennes bebis sen åkte vi en sväng till biblioteket. Nu har vi ätit och barnen sover. Jag har smällt i mig den sista biten av Cheesecaken som vi åt igår.

Jag och Sara var inne i Chicago igår. Vi tog tåget in kl 11 och sen gick vi raka vägen till shoppingen :)
Det blev en lång stund inne på HM och det inhandlades: svart tub topp, rosa/korall bikini, svarta låga tygskor, diadem, toffsar, massa hårspännen och söta rosett toffsar :)
HM här har ingen smink avdelning, ingen träningsavdelning och dom har inga kepsar tyvärr!
Sen gick vi och åt på Cheesecake factory. Vi delade på en nachos tallrik och sen köpte vi cheesecake. Jag tog sen med choklad och kakdeg as always och sara med massa choklad. Hur gott som helst men efter 3 tuggor var vi mätta så vi tog med oss dom hem.

Väl hemma blev det plugg för jag måste lämna in min första assignment imon så jag ska göra klart den ikväll.
Ska snart väcka upp barnen för vi ska iväg en stund :)





Parkera någon?


Hur god som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback