7 juni

Jag kom precis hem för en stund sen och i Sverige är det redan morgon. Det är konstigt det där. Vi har varit i Geneva och kollat på Toms systerson som spelar i ett irländskt band. Det var jag, sara, sandra, toms andra systerson och tom. Jag är inget stort fan av irländsk musik annars eller ärligt så har jag nog aldrig lyssnat på det så att jag kan säga vad det är. Men dom var riktigt duktiga och jag hade gärna önskat att jag kunde spela gitarr så grymt eller sjunga så fint. Men nej någon sån talang fick jag inte! Men det var kul att lyssna på dom och vi fick t om deras skiva!

Nu är klockan lite mycket, snart 2 här borta så jag tänkte sova. Imon ska jag in till Chicago och virra runt med Sara. Vi ska shoppa lite och äta cheesecake så uppdatering imorgon.

Ha en bra dag Sverige :)



Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken snygging, undrar vem som är pappa till henne?.Hoppas att du/ni har haft en bra dag i Chicago.Vi saknar dig här hemma gumman.

Föresten så vet jag vem pappan är och han är stolt...



Puss på dig.



Pappa & Ann-Sofie

2009-06-07 @ 20:05:00
Postat av: Fiiiiiia

Åh vad fin du är! Så himla brun :) Snygga kläder med, gissar på forever?? Snart kommer jag, om 2 månader är jag hos dig :D

2009-06-07 @ 21:36:24
Postat av: Anna

jo men med mig är det bara bra :) hur är din familj och barnen ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback