5 juni

Det blir lite mer roligt att säga att vi har haft underbart väder här hemma när jag vet att ni har haft der riktigt kallt idag. Så för att göra er mer avundsjuka kan jag säga att jag legat ute på altanen i bikini halva förmiddan, sen tog jag en promenad i shorts och linne. Här kan man gå hur långt som helst och tro att man gått i mer än en timma men som vanligt bara 30 minuter så jag får väl lära mig att gå lite extra. Sen kom Sara och hämtade mig och vi åkte och åt lunch. Gissa om vi bara åt lunch? Ne för vi åt ju lunch på shoppingcentret så det blev lite shopping på Forever 21 också.

Ikväll blir det He´s Just not that into you hos Sara :)



2 linnen, TIGHTS, kjol, rosett örhängen :)
Ja pappa jag vill fortfarande att du skickar tightsen.




 


Kommentarer
Postat av: Anna

Söt kjol :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback