29 juni

Gar det ha det annat an bra i Hollywood? Denna resan har varit bland den sjukaste, den roligaste och den mest underbara och det basta - den ar inte slut!

Igar var vi pa Santa Monica Beach, det blaste en hel del men eftersom vi svenskor var sa himla trotta somnade vi alla tre i nastan tva timmar och vaknar upp lite rodare an innan, lite sandigare an innan men anda brunara an innan. Efter stranden gick vi runt i Santa Monica en stund och sjalvklart blev det lite shopping pa Hm och Forever :)

Idag har vi varit pa Universal Studios. Vi har sett fast and furios bilarna, vi har sett Wisteria Lane, vi har sett Shrek i 4D, akt Simpson tur i 3D, vart pa Vatten Show och sa mycket mer.

Imon fyller Sara 20 och hon valde att sova.. Ne vi ska nog in till Downtown LA :)

Hoppas allt ar bra hemma.
Annie jag har skrivit ditt namn pa Michaels minnes tavla och Ann-Sofie jag har tatt kort pa din grahariga mans hand och fot avtryck :)

Och forresten Hollywood, Santa Monica kryllar av NORRMAN. Men vi fick forklaringen igar - det ar billigt att flyga. Vi skamtar inte men det ar norrman overallt och lite till..

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack :) Va gullig, det va precis vad jag behövde läsa. Nu kan jag gå med ett leende på läpparna dom sista dagarna innan semestern. Kan bara fortsätta att uppmana dig : NJUT!!! Dessa minnen kommer du ha med dig hela livet. Va rädd om dig och ha riktigt kul! Kramar

2009-06-30 @ 08:25:50
Postat av: annie

tack min fina syster :D jag är så avis på dig! skönt att du har det bra, puss syster

Postat av: Lis

är inte lite avis.. ha det så kul nu gumman!!!!

2009-06-30 @ 13:49:11
Postat av: Donna

KORT PÅ WISTERIA LANE TACK!? Eller får man inte`?

2009-06-30 @ 16:13:08
URL: http://d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback