27 juni

Vi har det fortfarande riktigt bra har borta men det ar svart att tro att vi bara varit har i tva dagar snart for vi har hunnit med sa mycket. Igar gick vi ut och at och runt 10 tiden gick vi hem for att sova men blev stoppade och tillfragade om vi var svenkar och ville komma till Las Deux den kvallen. Vi var inte sena pa att skippa sovandet, hem och byta klader. Val dar hittade vi norrman som vi pratade endel med. Det ar riktigt svart att forsta vissa ord medans dom forstar allt vi sager. Det blev en riktigt kul kvall sen tillslut och inte helt fel att festa pa samma stalle som the hills haller till.

Idag har vi varit pa Venice Beach med tva av norrmannen och vattnet var ingen hojadre men vi alla somnade i solen och nu ar vi bruna och fina. Vi tanke bara uppdatera lite men nu ska vi ut och shoppa och sen blir det mat. Ikvall tror jag det blir fest hos normannen :)     (pappa du behover inte oroa dig)

Jag tror inte riktigt att vi har fattat att Michael Jackson ar dod eller att allt ar sa stor har. Idag pa vagen ner till stranden sag vi en vagg som dom malat - Michael Jackson You rock our world.
Han var stor men hans musik kommer sjalvklart leva kvar!
Annie jag kommer fortfarande inte fram till stjarnan tyvarr men jag lovar att jag ska ta kort nar jag kommer fram.

Hoppas allt ar bra dar hemma.
Lite uppdateringar vore bra och kommentarer.

Ha det sa bra :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oh va kul det låter. Tänk va mycke du får möjligheten att uppleva det här året i USA.Ta vara på det och NJUT!!! (och ett litet kort på "hans" stjärna vore inte helt fel ;) )Kram

2009-06-28 @ 11:00:10
Postat av: annie

mamma, försök inte sno bilden hon ska ta åt MIG! skönt att läsa att du har det bra, och eftersom mamma tänker sno min bild får jag väl sno hennes ord; NJUT! (: puss syster

Postat av: sanna

fasen vad gött det låter. imorgon går mitt flyg :D vem vet, vi kanske stöter på varandra i den stora staden. verkar högst otroligt dock. men man vet ju aldrig ;)

2009-06-29 @ 02:25:46
URL: http://smke.blogg.se/
Postat av: annie

haha nu vet jag vad mamma menade, ledsen att din lipiga lillasyster även visar aggressioner (+att jag inte ens vet hur man stavar till det?) på din blogg. du vet att jag är en glad människa innerst inne ;D

2009-06-29 @ 17:56:23
URL: http://anniecharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback