26 juni

Jag ar framme i sjalvaste LA och Hollywood. Vi bor mitt pa Hollywood Blvd. Men for att ta allt ifran borjan. Igar akte vi hemifran runt 3 tiden och flyget skulle ga kl 19.45. Vi tankte och trodde att vi hade gott om tid vilket visade sig vara helt fel. Nar vi akt i 30 min sa borjar koerna och dom slutade aldrig. Vi kunde gasa pa ibland men sen kom koerna ibland. Nar det var ca 1,30 tills flyget gick borjade vi fa panik for vi hade en bra bit kvar och incheckningen av vaskor hade redan stangt. Vi ringde min vardpappa och fick reda pa att det varit en stor trafikolycka pa morgonen sa dom hade stangt av filerna sa det var bara tva istallet for fyra och vi var inte ensamma pa vagen. Vi alla holl pa att borja grata och visste inte riktigt vart vi skulle ta vagen och vad som skulle handa om vi missade flyget, skulle vi missa varan underbara resa. Detta tror man inte hander. Vi kom tilkl flygplatsen 7.13, parkerar en bra bit, ifran hinner precis med flygbussen in till terminalen, och hinner precis med planet med 10 min marginal. Att aka till flygpolatsen skulle ta 1,40 men det tog 4,30. Vi hann och pa planet kunde vi andas ut.

Val framme till hosetelt somnade vi nastan direkt. Det ar helt okey och vi klarar av att bo dar och vi kommer anda bara sova sa en vecka klarar vi allt.

Idag gick vi upp runt 8 tiden och borjade rora os utat. Vi bor mitt pa Walk of fame sa det ar rorelse hela tiden och idag har vi hunnit med en guidad tur, sett kandis hus, hollywood skylten, Beverly Hills, Rodea drive och mycket mer. Efter att vi atit sa borjade vio ga walk of fame och det tog sin lilla tid kan jag saga.

Som ni alla vet sa har ju Michael Jackson dott och jag kan inte riktigt fatta att det har hant. Hans stjarna ar pa andra sidan vart hostel och det har varit tvkameror, poliser, manniskor och allt dar hela dagen. Det har inte funnits en chans att komma fram till hans stjarna for man maste sta i ko. Vi har akt forbi hans hus och dar ligger det blommor, skyltar och manniskor grater. Detta ar fortfarande svart att tro! Jag har aldrig hort sa mycket Michael musik pa en hel dagn, dom spelar han i varje affar, varje hoorn och han ar overallt. Annie jag vet att du gillar honom grymt mycket och jag ska forsoka ta mig fram tills hans stjarna nar detta har lagt sig lite, jag lovar.

Nu ar klockan snart 20 har och vi har duschat och ska snart ute och ata och imon blir det nog stranden :)

Ha det sa bra hemma sa skriver jag snart igen :)
Saknar er

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå va ja blir avundsjuk på er!! du ska veta att ja vill se ALLA bilder sen!! men galet vilket kaos de måste va me allt om Michael Jackson där, här hemma pratas de om honom överallt me o musiken hörs från varenda bil!

Ha de så bra o njut av varenda dag! :) Hälsa alla kändisar från mej! :) KRam!

2009-06-28 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback