25 juni

Dagen mest stort D, dagen då vi åker till Los Angeles. Jag har inte riktigt fattat att vi sitter i bilen om några timmar till flygplatsen i en annan delstad och om några timmar lyfter planet till självaste California. Jag ska få se allt jag drömt mig bort om på tv. Det som ligger på schemat är att se hollywood, shoppa, walk of fame, universal studios, guidad tur, beverly hills, San Fransico?, San Diego?, Venice beach, manhattan beach, tonight show. Om vi hinner allt detta vet jag inte men jag hoppas. Denna resan kommer nog bli riktigt underbar och jag ska ta massa kort så ni får se sen.

Tack Pappa och Ann-Sofie för kläderna och GODISET. Ni skickade helt fel tights men jag tycker om er ändå. Jag behövde nya för att mina var hål i och ni skickar med hål i. Men ni kanske inte hittade dom rätta och det gör ingenting för jag har lagat dom nu. Men tack så mycket för allt och det var gulligt av er att skicka godis.



Ha en bra vecka, saknar er!

Kommentarer
Postat av: annie

hoppas du har det underbart i L.A! det förtjänar du verkligen. och du vet ju vilken konstig syster du har, och du vet vilket michael jackson-fan jag är. och nu är han ju död :'( vilket jag inte tror du missat eftersom du är där. och just därför tänkte jag fråga om du inte kunde lägga nån blomma och ta nåt kort eller nåt från mig? det skulle göra din lipiga lillasyster väldigt glad. JAG SAKNAR DIG! puss syster

Postat av: annie

hoppas du har det underbart i L.A! det förtjänar du verkligen. och du vet ju vilken konstig syster du har, och du vet vilket michael jackson-fan jag är. och nu är han ju död :'( vilket jag inte tror du missat eftersom du är där. och just därför tänkte jag fråga om du inte kunde lägga nån blomma och ta nåt kort eller nåt från mig? det skulle göra din lipiga lillasyster väldigt glad. JAG SAKNAR DIG! puss syster

2009-06-26 @ 11:36:16
URL: http://anniecharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback