24 juni

Vi har haft en minst lika underbar dag idag. Jag fick ett litet spel när jag befann mig på gymmet 6.30 idag, pappa undrade vad som hade hänt med mig. Jag ville bara träna och jag hinner inte efter att jag slutat. Idag har vi hunnit med simlektion, tatt kort till poolpass och sen tillbaka till poolen. Piper är så himla söt hon hoppar runt där i vattnet med sina armringar på sig men när det blir lite för djupt går hon tillbaka. Söta ord ifrån Piper 2 år och 6 månader. Gullunge :)
-  Piper are you done - Just 2 minutes,2 minutes
- whait a moment
- I need you
- I just woke up
- Whats up dude
- Im gonna beat you.
Och i vattnet idag så satt hon i min famn och ville att jag skulle resa mig upp - up please.
Nu har dom sovit en stund och jag har hunnit prata med pappa, liselottis och fia en stund och nu ska jag kolla på tv.
Ikväll ska jag träffa Sara och Angelica och planera lite inför imon. Just de vi åker till Los Angeles imon.
Jag kommer kankse skriva om jag hittar en dator men vi har ingen med oss och jag kan inte ringa till sverige ifrån min mobil men jag lovar att vara rädd om mig, ha en underbar resa, ta mycket kort och allt som hör till!

Ha det så bra hemma i Sverige.
Saknar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback