2 juni

Regnet kände för att hålla i sig så vi håller oss inne. Claire är i skolan och jag och piper sitter i mitt rum och kollar på svampbob fyrkant. Städerskorna är här så vi har inte så mycket utrymme att vara på! Tänkte ta med mig lillen till banken snart och sätta in lite pengar och sen ska jag ta ut lite pengar till B96 Summer Bash! Den 13 Juni är det Summer Bash i Chicago som gäller. Det är med Rihanna, Neyo, Black Eyed pice, Kelly Clarksson, Cascada m fl! Vad som händer i eftermiddag vet jag inte än. Ska kolla med Claire vad hon vill göra. Men ikväll är det skola som gäller.







Oj så det kan gå!

Kommentarer
Postat av: Sandra Waldenby

Vilka söta ungar du har hand om!

Hoppas allt är bra, miss you back here

Postat av: Pappa

Håller med, vilken gulleunge hon är.

Nu har vi fixat datorn så vi kan skypa igen.

Puss på dig vännen.



Pappa

2009-06-02 @ 23:35:44
Postat av: Donna

Jag hatar dig lite för att du skall se alla dom artisterna.. lova att filma och ta kort åt mig. Glad att se att du har det bra min kära vän, saknar dig!

2009-06-04 @ 21:35:38
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback