19 juni

Det känns lite konstigt att det är Midsommar hemma och som vanligt regnar det hörde jag. Det kanske hör till nu, regn och midsommar! Här ska det blir 31 grader idag och om solen tittar fram vet jag inte riktigt än.

Nu sitter jag och skypar lite med mamma och frågar om råd och sånt och vissa saker börjar faktiskt klarna upp men jag tänker ändå inte ge med mig. Jag ska lära henne att bli bra och det vet jag att hon kan bli!

Nu tänkte jag åka till gymmet snart och det ska bli riktigt skönt. Åkte aldrig dit i onsdags för jag kunde knappt röra mig men idag så. Sen ska jag åka och köpa lite grillgrejer tills ikväll och imorgon. Ikväll är det poolparty en bit bort med grillning, bonfire och sånt, ska bli riktigt kul :)
Imon ska vi ha sverigefest hos Sandra och jag tror att vi är ca 10 svenska tjejer som ska ha kul, grilla, snacka svenska, äta jordgubbar, dansa runt vår egna midsommarstång, sjunga svenska sånger och ha det riktigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback