17 juni

Jag tror att mamma och pappa kommer få sig ett skratt när jag skriver detta:
Vad jobbigt det är med barn som svarar  - Vet inte! På precis allting.

Idag var det först simlektion och sen lekte vi en stund här hemma innan vi åkte till Ikea och åt lunch. Det blev inte svenska köttbullar, potatismos, sås och lingonsylt men det blev pasta med kötbullar.
Väl hemma hann vi inte med så mycket för mormorn hämtade dom innan 4 tiden.

Jag och Sara åkte till Ikea och köpte saker tills på lördag, jag köpte lite muggar till mitt rum och massa svenskt godis. Det blev marabou chocklad, daim, toffee, lantchips, ikea kaffe, ballerina och jordgubbssylt :) Mums!

Idag kom min kamera och den är riktigt fin och bilderna blir också riktigt bra :)
Här kommer några!












Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi fick oss ett gott skratt till frukost, känns som om vi har hört det där tidigare någon gång!!!.

Vad fin du är på korten gumman.Ha nu en bra dag kramar fån oss.

2009-06-18 @ 07:27:05
Postat av: moster Siw

Hej!

Nu är det torsdag morgon på jobbet, en dag kvar att arbeta innan semestern. Sen är det midsommar. Ska ha en liten fest hemma för några kompisar.



Har skrivit ut några av dina bloggsidor o gett till mormor. Jag har skickat bilderna från mormors 80-årsdag på din mail.



Nu är det snart semester, vi har hyrt en stuga i Mölle, strax utanför Helsingborg, för en vecka. (där spelade de in ungdomstrillern Kulla-mannen). Så det finns nog mycket att se på om det inte blir badväder. Man kan ju ta färjan över till Danmark annars o gå lite i Helsingör.



Ha nu det riktigt skönt i sommar, jag förstår att du shoppar en hel del.



Många kramar från din moster Siw, Håkan hälsar oxå.

2009-06-18 @ 08:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback