16 juni

Det fina vädret ville inte hälsa på idag tyvärr men värmen finns kvar det är bara solen som har tagit semester. Jag tycker han har lite konstigt semester. Dyker upp lite då och då bara. Jag tycker han kan ta och komma fram nu och ta semster i Oktober kanske eller varför inte skita i semester? Det vore ju det bästa.

Här hemma är det sjukstuga och föräldrarna är riktigt sjuka och Piper håller på att bli sjuk så det är ingen som är pigg och kry här inte. Claire och jag har klarat oss än så länge och hoppas att vi gör det också. Men eftersom den lilla är mammig och pappig är det inte konstigt att hon blir sjuk också.

Idag var det dags för den andra simlektionen och regnet kom precis när lektionen var klar. Väl hemma igen var städerskorna fortfarande kvar så det finns inte så mycket att göra så tjejerna lekte där nere en stund och jag njöt av min goda Frappe.

Nu har vi precis ätit och jag ska försöka få Piper att sova och jag tror Claire behöver det med sen blir det en lugn eftermiddag som igår. Jag ska försöka plugga lite nu och ikväll är det dags för skola igen!

Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback