15 juni

Vilken tuff dag på "jobbet". Det började med att jag sov till 8 kanske, gick upp och fixade frukost, åt i lugnt och ro. Sen klädde vi på oss och åkte till Sunset Park. Det var nämligen dags för simlektion och dom kommer hålla på i två veckor. Där satt jag och solade och Piper lekte medan Claire simmade på. Sen åkte vi hem och fixade lite mat och åkte tillbaka till poolen där vi spenderade eftermiddagen. Claire simmade på och jag och Piper satt uppe ibland och badade ibland. Väl hemma somnade Piper direkt och Claire åkte iväg på nåt med kyrkan och kom inte hem förrens jag slutat och Piper vaknade upp 30 min innan. Hör ni ironin i det hela? Underbar dag :)

Efter maten åkte jag till gymmet en sväng, så skönt så! Men mina ben mår inte så bra, känns verkligen upp och ner för trappan. Men det är ju bra tecken!

Fick ett brev av mormor idag och jag blev så glad och hon skickade det den 11 och det kom till mig idag. Det har åkt över halva jorden, jag tycker det är coolt. Tack för brevet mormor det var jätte kul att läsa och jag ska skriva tillbaka :)

Nåt ännu mer sjukt var igår när jag satt och borstade tänderna runt 11 tiden och pappa ringer på skype.
- Godnatt gumman, nu åker jag och tränar!
Tidskillnaden gör en förvirrad ibland.

Nu ska jag sova, godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback