14 juni

B96 summer Bash igår var hur kul som helst. Det går inte riktigt att beskriva känslan när vi kom dit, allt folk, all musil och all rörelse. Väl vid våra platser fick vi en bra ide! Vi satt en bit ifrån scenen och för att komma in dit var man tvungen att visa sin biljett och få ett oranget band. Så vi hittade ett killgäng med band och frågade om vi fick låna deras biljetter, gick ner och visade dem och hade våra oranga band :) Där inne stog vi och dansade PÅ stolarna i 3 timmar. Vi hade så sjukt kul och det var sånt himla drag. Jag försökte filma lite men jag tror inte ljudet blev så bra. Men kvällen var hur lyckad som helst och det var helt klart värt att gå på.
Flo rida och Black Eyed Peas var det mest drag på och deras nya låt - I gotta a feeling är riktigt bra!

När allt var slut runt 11 tiden skulle vi ta oss hem och det var kö ett tag men gick bättre än vad vi trott. Vi hade Gpsen men inbland kan det vara lite svårt att fatta så det slutade med att vi först körde som en rosett och glömde svänga av så vi fick ta svängarna igen och då hade vi helt plötsligt kört som en blomma. Jag hann inte få en bild på detta man jag skrattade så att jag grät.

Nu har jag precis ätit frukost, sov lite för länge kanske men jag ville sova ut för imon börjar en ny vecka med simlektioner och allt! Tänkte gå ut och lägga mig i solen med jordgubbar och sen gå till gymmet :)

Bilder kommer senare för det tar lite tid att lägga upp efter det är endel filmer.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback