12 juni

Idag är det alltså studenternas dag i kära Jönköping. Grattis och hoppas att ni får en rikrigt bra dag och att vädret är bra. Ta vara på dagen och ha sjukt roligt. Jag saknar min student dag! Imon är det redan ett år sedan och tiden har flugit iväg.
Om ett står jag där och väntar på både bror och syster som ska springa ut. Det är lite overkligt att allt händer så snabbt.


Jag kom hem ifrån gymmet för en stund sen. Körde en timma faktiskt och sprang en hel del och sen körde jag lite maskiner. Ja Bror du läste rätt jag kan faktiskt också och nu ska det tränas på riktigt. Skönt att komma till ett ställe där ingen vet vem man är och man kan ta sin tid på maskinerna.

Nu har jag precis dushat och ska äta lite mat igen och dricka kaffe. Sen om Sara har rast ska vi kolla på Kamera och träningskläder. Behöver verkligen träningskläder för jag tog inte med mig det hit.

Igår var det skola och det gick riktigt bra. Vi fick tillbaka våran Assignment och hör och häpna jag fick ett A. Det är lite småkul att jag gör bättre ifrån mig här än vad jag gjorde och han verkade gilla min för han drog exempel ifrån den.
Jag är lite stolt faktiskt!

Lindsey och Tom är i Atlanda på bröllop och tjejerna är vid Lake huset så det är jag och Daisy hemma och jag börjar gilla henne mer och mer. Hon är som en stor bebis men ibland är hon så himla söt.

Imon är det dags för B96 Summer Bash och det ska bli så himla kul :D

Ha en bra kväll Sverige :)

Kommentarer
Postat av: annie

Postat av: annie

det är verkligen sjukt att du bara om ett år ska stå där och se oss springa ut! även om det känns sjukt och jag faktiskt inte vill vara där, så betyder det ju ändå att du är hemma då(: haha, jag saknar dig! skönt att läsa att du har det bra. puss syster

2009-06-15 @ 10:28:53
URL: http://anniecharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback