10 juni

Hur ironiskt är det inte att vi kommer i tid till skolan Claires sista dag? Efter att vi följt henne till skolan åkte vi och tog bort mina naglar och det var obehagligt och nu är dom riktigt korta men det är skönt att ha tillbaka sina riktiga naglar. Jag ska nog göra om minga naglar lite senare men nu har jag lite roligare saker att lägga pengar varannan vecka. Efter det åkte vi och köpte massa ballonger till Claire och sen gick vi alla och mötte upp Claire vid skolan. Sen åkte vi och åt lunch för att fira hennes sista dag. Efter sommaren börjar hon i 1:an och kommer gå från 8-15 varje dag!

Lindsey ska åka och fixa sitt hår en bit bort så alla ska följa med och vi kolla runt i ett shoppingcenter så länge.
Ikväll ska jag registera mig på gymet och nu ska det börja tränas. All kakglass ska bort, all tacobell, all mcdonalds, allt fett, allt socker. Hahah ne nu ska det bara börja tränas.

Hemma kunde jag gå och lägga mig runt 22 tiden och vakna upp runt 23 och tro att klockan är 11 på dan och att jag missat halva dagen i skolan. Detta gjorde jag inatt också och klockan stog på 11.30 PM och jag trodde att jag missat hela dagen och skulle gå upp och hämta Claire. Det är lite konstigt med AM och PM idag!

Nu skypar jag med Pappa och sen är det Mammas tur och sen blir det shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback