nothing else matters

Hon den där Sara är en speciell människa. Speciell kan betyda hur mycket som helst och beror på hur man tar det. Jag är en speciell människa och tillsammans blir vi crazy. Vi är one of a kind och är absolut oss själva, säger en sak och skrattar i flera minuter. Jag är glad att du är här och gör denna tiden tusen gånger roligare.

Sara håller i ett linne med en zebra på:
- Tror du jag kommer se bra ut i den här?

Sara vill tatuera in myror på rumpan:
- då kan jag säga att jag har myror i brallan!

Sara vill tatuera in en svamp på foten:
- då kan jag säga att jag har fotsvamp!

I LA.. Jag och Sara väntar på Angelica:
- Ja men vad bra då kan jag testa hur många morötter jag får in i munnen.
Vem får den iden?

I LA. Jag sitter och letar kläder i min resväska och helt plötsligt ser jag en person i ögonvrån. Då har Sara bestämt sig för att göra en kullerbyta över sängen men missade så hon landar rakt på golvet. Eller Kråka som det heter på norska!

I LA. Vi försöker sova men Sara känder inte riktigt för det så varje ord vi säger fortsätter hon på. Det hade inte alls nån mening eller betydelse men vi skrattade så vi grät i flera minuter.

Och förresten alla utom Sara trillar i Hostel trappan. Hon borde gjort det men istället snubblar hon på plattorna utomhus.

Eftersom vi är lite speciella så svarade vi alltid såhär på norrmännens sms - vad händer och fötter?
Dom fattade inte riktigt vad dom skulle svara och tänkte att ett svar som: huvud, axlar, knä och tå vore bra! Bra norrmän, bra.


Sara i egen hög person.

Kaj och Boje!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback