9 juli

Solen har inte velat titta fram så mycket idag men det har varit riktigt varmt ändå och kvav värmen men jag ska inte klaga. Det har varit simlektion, lek hos sara och jag fick gosa med hennes söt bebis, lunch, spel, lek i parken och fixa tvätten.

Nu ska jag fixa lite att äta och sen är det dags för skolan :)

Igår var jag och Sara ute och åt med min familj sen hamnade vi på Forever och det blev en ljus jeanskjol och lite hårspännen sen åkte vi till Wal mart och fixade hårfärg. Så nu är Sara blondare och det blev jätte fint :)


Update:
Kom precis hem ifrån skolan och fick A denna inlämningen också. Men påvägen till skolan spelades en speciell låt, det var våran L.A låt och jag fick en sån känsla. Jag ville bara skrika ut allt vad jag hade för jag är så himla glad just nu. Jag är verkligen lycklig. Jag har velat detta så länge och det gick nästan ett år och ett tag var jag nära att ge upp men innerst inne skulle jag aldrig velat det. Jag är här nu och jag lever livet, mår hur bra som helst, skaffar mig hur mycket minnen som helst och det största och bästa är LA med Sara och Angelica, kommer aldrig aldrig glömma den resan, jag lär mig nya saker, nya erfarenheter, lär mig språket och växer som person.
Jag är hur glad och lycklig som helst
:)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till ytterliga ett A, bra jobbat gumman!

Känns bra för oss här hemma att läsa om hur bra du har det och hur bra du mår.

Kramar

2009-07-10 @ 09:43:13
Postat av: Fiiiiiia

vad glad jag blir när jag läser att du är lycklig där borta! <3

2009-07-10 @ 22:28:58
Postat av: Lis

duktig du är!! :D

2009-07-13 @ 15:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback